پنجره

سهمِ من زِ آسمانِ معرفتش ❁ قدرِ یک پنجره است زین دوار

پنجره

سهمِ من زِ آسمانِ معرفتش ❁ قدرِ یک پنجره است زین دوار

طلبه|دُچار کتاب|سرگرم با ‎قلم

«مهنا» یک برنامه گفتگو محور البته دخترانه بود که از شبکه قرآن پخش شد؛ برنامه جذاب و جالبی که حول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفته بود و موضوعات جالبی را دنبال کرده بود.

موضوعات روز اجتماعی را بررسی می‌کردند و همچنین به معرفی بانوان تاثیرگذار می‌پرداختند؛ شاید بگویید که بعد از جنبش / فتنه ززآ دست به کار شده‌اند و هول شدند و تازه به فکر افتاده‌اند؛ ولی هر چند این احتمال خیلی بعید نیست ولی با شناختی که از مجری برنامه دارم، قبل از آن هم در این وادی در حال تلاش بوده است.

با توجه به جذابیت برنامه، هر چند سطح برنامه هنوز جای ارتقا زیادی داشت، ولی ظاهرا چندان معرفی نشده و جوانان و نوجوانان بسیاری اصلا متوجه پخش چنین برنامه‌ای نشدند، به خصوص دختران؛ خود من هم وقتی بعضی انتقادات و بی‌انصافی‌ها نسبت به آن را دیدم، متوجه شدم چنین برنامه‌ای هم ساخته شده است؛ لذا تصمیم گرفتم آن را معرفی کنم و پیشنهاد بدهم حداقل چند قسمتی از آن را امتحان کنید شاید پسندیدید و با توجه به اینکه زمان پخش این برنامه تمام شده است باید از تلوبیون برای تماشای آن استفاده کنید.

و در انتهای این یادداشت هم می‌توانید تیز آن برنامه را مشاهده کنید.

+ بعدانوشت:
بعد از این یادداشت‌ جناب حجت الاسلام و المسلمین حامد تقدیری فرمودند که برنامه در موضوع معارف بود. و دو قسمت هم در آخر برای انتخابات ضبط شده بود؛ از این جهت که دیر به آنتن رسیده بود، اول انتخابات رو پخش کردند و گرنه بحث اصلی برنامه هویت دینی دختران هست که ادامه هم دارد. و همچنین فرمودند که نقش مبلغ و مربی کلاس را دارند و قرار نبوده است که مجری باشند.

 

 

نظرات (۱)

سلام علیکم 

ان شاءالله موفق باشید 🙂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پنجره


✦ هرکس می‌خواهد ما را بشناسد داسـتان کـربلا را بخواند! "شهید آوینی"
┄┅••==✧؛✿؛✧==••┅┄
● طلبه | دُچار کتاب | سرگرم با ‎قلم
و در آرزوی فرهنگ آزاداندیشی
┄┅════┅┄

آخرین نظرات